top of page

סדנאות

התהליך הסדנאי הנו חלק מן הפיתוח הארגוני ומהווה כלי שתכליתו העצמת הפוטנציאל הצוותי, הניהולי והאישי.

אנו עוסקים בפיתוח תהליכי הכשרה והנחיית סדנאות התנסותיות ייחודיות המעצבות תפיסות ומקנות מיומנויות התנהגותיות וכלים פרקטיים. פיתוח תהליכי ההכשרה נעשה באופן המותאם לארגון ולצרכיו בנקודת הזמן הרלבנטית, מתוך מגע אישי וקשר רגיש וקרוב.

סדנת פיתוח מנהלים

תוכנית דינמית, נוגעת ומעמיקה, מבוססת שילוב תוכן ותהליך.

בין התכנים : מנהיגות מעצבת, תפיסת תפקיד ניהולי ומיקוד שליטה פנימי, כניסה לתפקיד, מרכיבי התפקיד הניהולי, סגנונות ניהול, מוטיבציה, חניכה אפקטיבית, התנהלות מול ממונים וממשקים, הערכה ומשוב, ניהול ישיבות ודיונים, מנהיגות שיווקית, ניהול על פי יעדים, אינטליגנציה רגשית בניהול, חזון אישי, אבחון, הובלת אתגר ניהולי, בניית תכניות עבודה, תכנון מול ביצוע, ניהול הפרט והצוות, ניהול משימות, ניהול פרויקטים, ניהול הידע, ניהול סדרי עדיפויות, פרזנטציה אפקטיבית, מקורות כח והשפעה, ניהול תהליכי הפקת לקחים, ניהול בין דורי, "ניתוח עסקאות" (T.A.), "משחקים פסיכולוגיים", ניתוח התפקיד (ROLE ANALYSIS), ועוד.

תחומי מומחיות

סדנת פיתוח צוותים

בניית צוות, פיתוח איכויות הצוות ועבודת הממשקים.

בין התכנים: אימוץ גישת "אני מנצח- אתה מנצח", היכרות מעמיקה של חברי הצוות, יצירת הסכמות על הגדרות התפקידים ועל תפיסת התפקיד של חברי הצוות, בניית חזון הצוות, גיבוש ערכי הצוות, יצירת הסכמות על מטרות הצוות, תיאום ציפיות ביו הממשקים בצוות, עבודת צוות אפקטיבית, שלבי התפתחות הצוות, חשיבה קבוצתית מול עצמאות ונבדלות, תרומה ייחודית לצוות, ניתוח תפקידים בלתי פורמליים בצוות ומשמעותם, סינרגיזם בעבודת הצוות, ועוד.

סדנת מצוינות במכירות

סדנאות מתקדמות לפיתוח מיומנויות מכירה, ניהול מכירות וניהול משא ומתן.

בין התכנים: המהפך התפיסתי, הצטיינות בשוק תחרותי, מיקוד שליטה פנימי, השפעה ויוזמה, ניהול מערכי מכירה, מפתחות להצלחה, רושם ראשוני, שפת הגוף, תקשורת אפקטיבית, בניית אמון, מודל ההשפעה והשכנוע, התאמה לסגנון הלקוח, הפיכת התנגדות להזדמנות, ניהול מו"מ, מודיעין עסקי והשגת מידע, טכניקות לסגירת עסקה, העמקת המכירה והגדלת נתח לקוחׁ, CROSS SALE & UP SALE, שימור לקוחות ועוד.

סדנת שרות כאורח חיים

סדנאות מצויינות בשירות, פיתוח גישה שרותית וכלים לניהול מערכות שרות.

בין התכנים: ניהול מערכי שירות, תפיסת השירות האיכותי, משולש הזהב בשירות, ציפיות ושירות, שירות מעל ומעבר, התאמה לסגנונות לקוחות, שפת שירות אפקטיבית, הקשבה אפקטיבית בשירות, אינטליגנציה רגשית בשירות, שירות מוכר, ניצול הזדמנויות שירות למכירה, טיפול בתלונות, אסרטיביות בשירות, התמודדות עם שיחות קשות.

סדנת ניהול עצמי

תוכנית לשיפור אפקטיביות אישית וניהולית בדגש על קידום והשגת מטרות תוך שמירה על WELL BEING, עוצמה ובערה פנימית.

בין התכנים: התמודדות עם לחץ ושחיקה בעבודה, ניהול סדרי עדיפויות, הצבת יעדים ומטרות, תכנון אפקטיבי, מציאת איזון בית- עבודה, תקשורת בין אישית מקדמת, ניהול קונפליקטים, אינטליגנציה רגשית, אסרטיביות, הצגה אפקטיבית של נושא, התמודדות עם ממונים וממשקים.

סדנת למידת עמיתים

תשתית לומדת פנים ארגונית למנהלים, המבוססת על למידה, שיתוף ידע וניהול דיאלוג מתמשך.

התכנים נקבעים על ידי הקבוצה שחולקת דילמות ומשתפת בסיפורי הצלחה (best practices) ובכך מעשירה ומשמרת את הידע הארגוני, משכללת את יכולות המשתתפים ומעצימה את האפקטיביות האישית, הצוותית והארגונית.

  • פיתוח מודעות לעוצמות האישיות, צמיחה דרך חיזוק החוזקות ושאיפה למצוינות.

  • מתן כבוד ולגיטימציה לידע הקיים ולניסיון המצטבר.

  • עידוד יצירתיות, יוזמה ופתיחות, חשיבה עצמאית ומציאת דרכים חדשות.

  • אתגור: העלאת הרף באופן מתמיד, מיצוי בלתי מתפשר של יכולות ומחיקת "גבולות האפשר".

  • מיקוד, בהירות וחיבור למציאות הנחווית בשטח ולפרקטיקה הניהולית. 

  • מיקוד שליטה פנימי ולקיחת אחריות כמפתח לניהול ולהתנהלות במיטבם.

  • רגישות לניואנסים, למנגינה שמלווה את המילים, לרבדים הסמויים, לרווחים המשניים, לרחשים התת קרקעיים ולדברים שאינם נאמרים.

דרך ההנחיה שלנו

כלים

בסדנאות ההתנסותיות אנו משלבים:

  • תיאוריות ומודלים מגוונים

  • הובלת אתגרים ניהוליים

  • משחקי תפקידים

  • אימפרוביזציה ותיאטרון

  • פסיכודרמה

  • סדנאות שטח

  • יישומים מתחום הגשטאלט

  • הפקת סרטים

  • שימוש באמנות פלסטית

  • משחקים נאיביים

  • קלפים השלכתיים

  • דמיון מודרך

  • מוסיקה ותנועה

bottom of page